ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH 

W SOKÓŁCE


Ostatnia aktualizacja: 09 października 2013

Strona główna

 

 

 

 

 

Zadanie 4. Zajęcia dodatkowe - "Koła ratunkowe" (wyrównawcze)    

 

Matematyczne

 

grupa I - prowadząca - Iwona Grzybowska

Dyrekcja

Wydarzenia

Komunikaty

Nauczyciele

Sport

Biblioteka

Świetlica

Koło wolontariatu

Koło miłośników historii

Koło szachowe

Plan zajęć

Samorząd uczniowski

Dokumenty szkolne

Klasy

Rada Rodziców

Historia

Linki

Patron szkoły


© ZSO w Sokółce 2008

     

 

KLASA PIERWSZA GIMNAZJUM

W zajęciach uczestniczy grupa 14 osób z klasy I gimnazjum. Zajęcia odbywają się w środę.

CELE OGÓLNE
1. Przełamanie strachu przed matematyką. 
2. Ukazanie ciekawych stron przedmiotu.
3. Uświadomienie przydatności wiedzy i umiejętności matematycznych. 
4. Uzupełnienie zaległości i braków. 
5. Przywrócenie wiary we własne siły i możliwości. 
6. Zmotywowanie do samodzielnej pracy. 

CELE SZCZEGÓŁOWE
1. Wykrywanie przyczyn niepowodzeń poszczególnych uczniów, wskazanie mocnych i słabych stron ucznia.
2. Uzupełnienie braków w wiadomościach matematycznych. 
3. Praktyczne utrwalenie umiejętności zdobytych na lekcjach matematyki. 
4. Wykazanie powiązań między poszczególnymi działami matematyki i matematyki z innymi dziedzinami wiedzy i codziennym życiem.
5. Wykorzystanie zależności i analogii matematycznych do łatwiejszego zapamiętywania.
6. Rozwijanie umiejętności czytania tekstu ze zrozumieniem.
7. Rozwijanie sprawności rachunkowej.
8. Wskazanie źródeł pomocy przy nauce matematyki.
9. Kształtowanie pozytywnego nastawienia do podejmowania wysiłku intelektualnego. 
10. Wyrabianie systematyczności, pracowitości i wytrwałości.
11. Rozwijanie umiejętności pracy w grupie.
12. Wyrabianie nawyków sprawdzania otrzymanych odpowiedzi i poprawiania błędów.
13. Wdrażanie do samokształcenia i samokontroli.
14. Wdrażanie do prawidłowej organizacji pracy.



Jak zważyć temperówkę?



 

KLASA TRZECIA GIMNAZJUM

W Zajęciach uczestniczy grupa uczniów z klas III gimnazjum. Zajęcia odbywają się we wtorki.

 CELE OGÓLNE
1. Przełamanie strachu przed matematyką. 
2. Ukazanie ciekawych stron przedmiotu.
3. Uświadomienie przydatności wiedzy i umiejętności matematycznych. 
4. Uzupełnienie zaległości i braków. 

5. Poprawa wyników nauczania i kształcenia.
5. Przywrócenie wiary we własne siły i możliwości. 
6. Zmotywowanie do samodzielnej pracy. 

CELE SZCZEGÓŁOWE
1. Wykrywanie przyczyn niepowodzeń poszczególnych uczniów, wskazanie mocnych i słabych stron ucznia.
2. Uzupełnienie braków w wiadomościach matematycznych. 
3. Praktyczne utrwalenie umiejętności zdobytych na lekcjach matematyki. 
4. Wykazanie powiązań między poszczególnymi działami matematyki i matematyki z innymi dziedzinami wiedzy i codziennym życiem.
5. Wykorzystanie zależności i analogii matematycznych do łatwiejszego zapamiętywania.
6. Rozwijanie umiejętności czytania tekstu ze zrozumieniem.
7. Rozwijanie sprawności rachunkowej.
8. Wskazanie źródeł pomocy przy nauce matematyki.
9. Kształtowanie pozytywnego nastawienia do podejmowania wysiłku intelektualnego. 
10. Wyrabianie systematyczności, pracowitości i wytrwałości.
11. Rozwijanie umiejętności pracy w grupie.
12. Wyrabianie nawyków sprawdzania otrzymanych odpowiedzi i poprawiania błędów.
13. Wdrażanie do samokształcenia i samokontroli.
14. Wdrażanie do prawidłowej organizacji pracy.