KLASA PIERWSZA GIMNAZJUM
W zajęciach uczestniczy grupa 14 osób z klasy I
gimnazjum. Zajęcia odbywają się w środę.
CELE OGÓLNE
1. Przełamanie strachu przed matematyką.
2. Ukazanie ciekawych stron przedmiotu.
3. Uświadomienie przydatności wiedzy i umiejętności
matematycznych.
4. Uzupełnienie zaległości i braków.
5. Przywrócenie wiary we własne siły i możliwości.
6. Zmotywowanie do samodzielnej pracy.
CELE SZCZEGÓŁOWE
1. Wykrywanie przyczyn niepowodzeń poszczególnych
uczniów, wskazanie mocnych i słabych stron ucznia.
2. Uzupełnienie braków w wiadomościach matematycznych.
3. Praktyczne utrwalenie umiejętności zdobytych na
lekcjach matematyki.
4. Wykazanie powiązań między poszczególnymi działami
matematyki i matematyki z innymi dziedzinami wiedzy i
codziennym życiem.
5. Wykorzystanie zależności i analogii matematycznych do
łatwiejszego zapamiętywania.
6. Rozwijanie umiejętności czytania tekstu ze
zrozumieniem.
7. Rozwijanie sprawności rachunkowej.
8. Wskazanie źródeł pomocy przy nauce matematyki.
9. Kształtowanie pozytywnego nastawienia do podejmowania
wysiłku intelektualnego.
10. Wyrabianie systematyczności, pracowitości i
wytrwałości.
11. Rozwijanie umiejętności pracy w grupie.
12. Wyrabianie nawyków sprawdzania otrzymanych
odpowiedzi i poprawiania błędów.
13. Wdrażanie do samokształcenia i samokontroli.
14. Wdrażanie do prawidłowej organizacji pracy.
Jak
zważyć temperówkę?
KLASA TRZECIA GIMNAZJUM
W Zajęciach uczestniczy grupa uczniów z klas III
gimnazjum. Zajęcia odbywają się we wtorki.
CELE
OGÓLNE
1. Przełamanie strachu przed matematyką.
2. Ukazanie ciekawych stron przedmiotu.
3. Uświadomienie przydatności wiedzy i umiejętności
matematycznych.
4. Uzupełnienie zaległości i braków.
5. Poprawa wyników nauczania i kształcenia.
5. Przywrócenie wiary we własne siły i możliwości.
6. Zmotywowanie do samodzielnej pracy.
CELE SZCZEGÓŁOWE
1.
Wykrywanie przyczyn niepowodzeń poszczególnych uczniów,
wskazanie mocnych i słabych stron ucznia.
2. Uzupełnienie braków w wiadomościach matematycznych.
3. Praktyczne utrwalenie umiejętności zdobytych na
lekcjach matematyki.
4. Wykazanie powiązań między poszczególnymi działami
matematyki i matematyki z innymi dziedzinami wiedzy i
codziennym życiem.
5. Wykorzystanie zależności i analogii matematycznych do
łatwiejszego zapamiętywania.
6. Rozwijanie umiejętności czytania tekstu ze
zrozumieniem.
7. Rozwijanie sprawności rachunkowej.
8. Wskazanie źródeł pomocy przy nauce matematyki.
9. Kształtowanie pozytywnego nastawienia do podejmowania
wysiłku intelektualnego.
10. Wyrabianie systematyczności, pracowitości i
wytrwałości.
11. Rozwijanie umiejętności pracy w grupie.
12. Wyrabianie nawyków sprawdzania otrzymanych
odpowiedzi i poprawiania błędów.
13. Wdrażanie do samokształcenia i samokontroli.
14. Wdrażanie do prawidłowej organizacji pracy.
|